Paramaribo-o-o - Reisverslagen van Marloes Bolck - WaarBenJij.nu Paramaribo-o-o - Reisverslagen van Marloes Bolck - WaarBenJij.nu

Paramaribo-o-o

Nog 5 dagen en dan is het zo ver! Maandag 2 februari vertrek ik voor dik 4 maanden naar Suriname, Paramaribo!

In Paramaribo ga ik de minor 'Onderwijs in Internationaal perspectief' doen. Samen met nog 3 andere klasgenootjes van de lerarenopleiding aardrijkskunde vertrekken wij a.s. maandag om 11:30 uur vanaf Schiphol.




Recente Reisverslagen:

04 Juni 2015

Het einde is in zicht: nog 2 dagen Switi Sranan..

06 Mei 2015

''Goedemorgen Juffie''

12 April 2015

‘In Suriname leven we!’

17 Maart 2015

Het leven stond even stil.

04 Maart 2015

Tarzan op zijn luchtwortel!..
Marloes

2 februari vertrek ik voor 4 maanden naar Suriname voor mijn minor. Ik zit nu in het derde jaar van de Lerarenopleiding aardrijkskunde op de HAN in Nijmegen. In Suriname zal ik 4 maanden les gaan geven, een kijkje nemen op de lerarenopleiding in Paramaribo en nog veel meer!

Actief sinds 10 Dec. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4242

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 07 Juni 2015

Paramaribo-o-o

Landen bezocht: